Lila ködnek tekintjük az egyházi iskolákat, pedig ugyanannyit ártanak mint használnak. megutáltatják a vallást, az aktuális világgal kevesebb a kapcsolatuk, nem készítenek fel az életre, kirekesztők, mint a fenti példa is. És mindezt egyre inkább központilag teszik. bizonyíték rá, hogy a \"gyógypedagógiai segítség\" kivonul ...[Folytatás->]
Lila ködnek tekintjük az egyházi iskolákat, pedig ugyanannyit ártanak mint használnak. megutáltatják a vallást, az aktuális világgal kevesebb a kapcsolatuk, nem készítenek fel az életre, kirekesztők, mint a fenti példa is. És mindezt egyre inkább központilag teszik. bizonyíték rá, hogy a \"gyógypedagógiai segítség\" kivonul ezen intézményekből. A szülők sok esetben a saját ábrándjaikat keresik bennük, szembeszállnak a valódi pedagógiai tudással, képességgel. Nem védi meg a gyereket, sőt inkább felkészületlenné teszi a világ kihívásaival szemben.
Magánügy tudom, de én is egyházi általános iskolába szerettem volna járatni egyetlen kisfiamat (akit fél éves kora előtt meg is kereszteltettünk), mert úgy gondoltam ott többlet tudásra, másfajta szemléletre fog szert tenni. El is mentünk ennek érdekében egy felvételi vizsgára, melynek végén a három tagú vizsgabizottság ...[Folytatás->]
Magánügy tudom, de én is egyházi általános iskolába szerettem volna járatni egyetlen kisfiamat (akit fél éves kora előtt meg is kereszteltettünk), mert úgy gondoltam ott többlet tudásra, másfajta szemléletre fog szert tenni. El is mentünk ennek érdekében egy felvételi vizsgára, melynek végén a három tagú vizsgabizottság egyik tagja közölte velem, lehet nem tudják negyedik osztályig sem megtanítani írni a gyerekemet. Felvételt nem nyertünk abba az intézménybe, így most egy teljesen hagyományos, állami iskolába járunk. Kisfiam pedig már gyönyörűen ír, olvas, számol annak ellenére, hogy még csupán első osztályos.